הסכם להארכת הוראות "התו הסגול"

ההסתדרות והאוצר סיכמו על הארכת ההסכם הקיבוצי המסדיר את תנאי העובדים תחת הוראות "התו הסגול"

יו"ר ההסתדרות והממונה על השכר במשרד האוצר הגיעו להסכמות בדבר הארכת ההסכם הקיבוצי המסדיר את תנאי העובדים תחת הוראות "התו הסגול" עד לסוף חודש יולי. ההסכמות תואמו עם מעסיקים נוספים במגזר הציבורי

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד והממונה על השכר באוצר קובי בר-נתן, הגיעו להסכמות בדבר הארכת ההסכם הקיבוצי המסדיר את תנאי העובדים תחת הוראות "התו הסגול" במגזר הציבורי, עד לסוף חודש יולי.

ההסכם ממשיך את ההסדר הקיים אשר נחתם ב-01.05.20 ומאפשר גמישות ניהולית, במטרה להגדיל את מספר העובדים אשר יכולים לעבוד תחת הוראות "התו הסגול". כמו כן, ההסכם מאפשר ביצוע החלפות של רשימת העובדים שבהסדר. ההסכמות בין ההסתדרות לאוצר תואמו עם מעסיקים נוספים במגזר הציבורי.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, מסר: "מפרוץ משבר הקורונה עובדי המגזר הציבורי נרתמו ונתנו מעצמם למען המשך תפקוד תקין של המשק, ועל כך הם ראויים להערכה רבה. מטרת ההסכם עליו חתמנו עם האוצר היא להמשיך ולהרחיב את השירות שניתן לציבור במתכונת מיוחדת, תוך דאגה לבריאותם של העובדים המסורים ועמידה בהוראות התו הסגול. אני רוצה להודות לממונה על השכר באוצר, קובי בר-נתן, לשלטון המקומי ולמעסיקים נוספים במגזר הציבורי, על האחריות המשותפת שמגלים הצדדים בעניין זה".  

הממונה על השכר, קובי בר-נתן: "ההסכם שנחתם בתחילת חודש מאי, זכה לתגובות חיוביות מאוד לאור הצלחתו בהשבת מספר רב של עובדים לעבודה תוך שמירה על בריאותם ועל הוראות 'התו הסגול'. הצלחת ההסכם התבטאה במתן כלי גמישות ניהולית במטרה להגדיל את מספר העובדים המועסקים, ומתן מענה לעובדים שלא ניתן להעסיקם. הארכת ההסכם תאפשר את המשך הפעילות במתכונת המיוחדת ואת הרחבת השירותים הניתנים לציבור. אני מודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על הבנתו ועל מסירותו לטובת הארכת ההסכם".

ההסתדרות והאוצר האריכו את הסכם התו הסגולההסתדרות והאוצר האריכו את הסכם התו הסגול