הסכם בחברת סאיקלון מקבוצת אלביט: העובדים יזכו לתוספות שכר בגובה 9%

הסכם בחברת סאיקלון מקבוצת אלביט: העובדים יזכו לתוספות שכר בגובה 9%

ההסתדרות, הנהלת חברת סאיקלון וועד העובדים חתמו על הסכם קיבוצי חדש במסגרתו יזכו העובדים לתוספות שכר משמעותיות. יו"ר המרחב: "לאור המציאות התעסוקתית בה אנו מצויים, עובדי סאיקלון יכולים להרים את ראשם בגאון"

ההסתדרות במרחב כרמיאל, הנהלת אלביט מערכות-סאיקלון וועד עובדי החברה חתמו על הסכם קיבוצי חדש אשר יחול על כ-350 עובדי המפעל למשך שלוש השנים הקרובות. אלביט מערכות-סאיקלון, הינה חברה לייצור חלקים לתעשיית התעופה הממוקמת באזור התעשייה בר-לב, הסמוך לכרמיאל.

ההסכם כולל תוספות שכר לעובדים בשיעור של 9% לאורך כל תקופת ההסכם. בנוסף, עשרות עובדים יזכו לתיקוני שכר ייחודיים. עוד הוסכם כי עובדים בשעות נוספות יזכו לשיפור מענקים.

ההסכם נחתם בסיועם של עו"ד גיא זיו מזכיר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות במרחב כרמיאל, עו"ד ענבר בן סימון מהלשכה המשפטית במרחב, מנכ״ל סאיקלון דוד וידן, מנהלת משאבי אנוש ורד פריטי פיינגולד וחברי הוועד.

יו"ר ההסתדרות במרחב כרמיאל יואב קליין, ברך על חתימת ההסכם: "המשא ומתן היה ארוך, אך אנו כאן לברך על המוגמר. לאור המציאות התעסוקתית בה אנו מצויים ולנוכח משבר הקורונה שטרם חלף, עובדי סאיקלון יכולים להרים את ראשם בגאון. זהו הסכם המטיב עם העובדים ועם החברה, הנהלת סאיקלון הוכיחה שוב כי היא יודעת לדאוג לעובדיה ועל כך אני מודה לה. תודתי נתונה גם לוועד העובדים החרוץ והמסור ולשאר העוסקים במלאכה".

יו"ר ועד עובדי מפעל סאיקלון, דורון יוסף: "זהו הסכם חשוב אשר מחזק את תחושת הביטחון התעסוקתי ומדגיש את יחסי הכבוד ההדדי בין הנהלת החברה לעובדים. תודתי נתונה לצוות ההסתדרות במרחב כרמיאל על ההירתמות, המחויבות והרגישות ליצירת הסכם זה".

הסכם בחברת סאיקלון מקבוצת אלביט: העובדים יזכו לתוספות שכר בגובה 9%הסכם בחברת סאיקלון מקבוצת אלביט: העובדים יזכו לתוספות שכר בגובה 9%