מהלך היסטורי בסופר פארם: אלף רוקחי הרשת התאגדו בהסתדרות

מהלך היסטורי בסופר פארם: אלף רוקחי הרשת התאגדו בהסתדרות

התארגנות חדשה ופורצת דרך בהסתדרות: כ-1,000 רוקחים ורוקחות המועסקים ברשת סופר פארם ברחבי הארץ התאגדו לראשונה על רקע רצונם להסדיר ולשפר את תנאי העסקתם ומעמדם *** חברי ועד הפעולה: "במיוחד בתקופה של משבר הקורונה, הבנו שהגיע הזמן לחשוב על העתיד. רשת סופר פארם היא הבית השני שלנו, וביחד אנחנו יכולים להפוך אותה למקום טוב ובטוח יותר עבור כולנו"

רקחו התאגדות: כ-1,000 רוקחים ורוקחות המועסקים בכ-260 סניפי סופר פארם ברחבי הארץ התאגדו בהסתדרות. למעלה משליש מהעובדים כבר חתמו על טפסי ההצטרפות ובכך הפכה ההסתדרות לראשונה לארגון עובדים יציג בקרב רוקחי רשת הפארם.

התאגדותם של רוקחי רשת סופר פארם החלה בחודשים האחרונים על רקע רצונם להסדיר בהסכם קיבוצי ראשון את תנאי העסקתם ולנוכח דאגתם הכנה לעתיד מקצוע הרוקחות. עם פרוץ משבר הקורונה, התחזק הצורך של הרוקחים לייצוג כולל ושמירה על זכויותיהם ומעמדם. מפאת גודלה, רשת סופר פארם שבכל סניף שלה מצוי בית מרקחת, הינה גורם משפיע בכל הנוגע למקצוע הרוקחות בישראל, לתנאי העסקת הרוקחים, להכשרתם ולמעמדם התעסוקתי.

מהלך ההתאגדות לווה בפעילות ברשתות החברתיות שכללה בין היתר סרטון המציג רוקחות ורוקחים המסבירים על חשיבות ההצטרפות להסתדרות והקמת ההתארגנות החדשה. לצפייה בסרטון לחצו על הקישור.

עם השלמת מהלך התאגדותם מצטרפים רוקחי הסופר פארם לכ-800 אלף עובדות ועובדים במשק המיוצגים על ידי ההסתדרות.

במכתב ששלח יו"ר איגוד הרוקחים בהסתדרות שימי הללי, למנכ"ל סופר פארם ניצן לביא, נקראת הנהלת החברה להיכנס להליך הידברות עם נציגות העובדים לצורך הגעה להסכמות אשר יוסדרו בהסכם קיבוצי ראשון בין הצדדים.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד מסר: "אני מברך את מאות הרוקחים והרוקחות של הסופר פארם על הצטרפותם להסתדרות, הבית של העובדים בישראל. אני מודה לצוות האגף להתאגדות עובדים בראשות המנכ"ל עמיחי סטינגר על הנחישות בקידום המהלך"

מוועד הפעולה נמסר: "במיוחד בתקופה של משבר הקורונה, הבנו שהגיע הזמן לחשוב על העתיד ולדאוג לו ביחד, כל הרוקחים והרוקחות של רשת סופר פארם. הרשת היא הבית השני שלנו, וביחד אנחנו יכולים להפוך אותה למקום טוב ובטוח יותר עבור כולנו, למען עתיד מקצוע הרוקחות, לטובת העובדים והחברה".

ההתאגדות מלווה על ידי נציגי האגף להתאגדות עובדים, אשר פקדו את סניפי הרשת במהלך הימים האחרונים וליוו את העובדים במהלך.

תמונה מתוך סרטון המציג רוקחות ורוקחים המסבירים על חשיבות ההצטרפות להסתדרותתמונה מתוך סרטון המציג רוקחות ורוקחים המסבירים על חשיבות ההצטרפות להסתדרות