ההסתדרות החלה במבצע ארצי לביקור עובדים בכל הארץ

החל מבצע ארצי של ביקור עובדים במקומות עבודה בכל הארץ 

נציגי אגף ארגון ומרחבים, האגף להתאגדות עובדים ומרחבי ההסתדרות, ייפגשו בחודשים הקרובים עם העובדים כדי להביע תמיכה ולספק להם מידע על זכויותיהם 

עובדי מרחבי ההסתדרות בכל הארץ וצוות המשימות באגף להתאגדות עובדים, החלו היום במבצע ארצי שיימשך מספר חודשים, במסגרתו הם יבקרו במקומות עבודה מצפון ועד דרום וייפגשו עם העובדים והעובדות.

מדובר ביוזמה של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שמטרתה להביע תמיכה בעובדים בתקופה מאתגרת זאת שבה שרוי המשק הישראלי, להציע להם מענה לסוגיות שעולות בשטח ולספק להם מידע על זכויותיהם.

יו"ר ההסתדרות בר-דוד, אמר: "משבר הקורונה אמנם עוד לא מאחורינו, אך החוסן האישי שמגלים העובדות והעובדים בארץ, גם בתקופות לא פשוטות, נוטע את התקווה לעתיד טוב יותר. עוצמתנו היא ביכולת להתלכד בזמנים קשים, מגזר ציבורי ומגזר פרטי כאחד. כבית של העובדים בישראל, ההסתדרות תמשיך לפעול יום ולילה למענכם, כדי שנצא מהמשבר הזה בשלום ובמהרה והמשק יחזור למסלולו".

את הפרויקט מובילים מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי, יו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל, מנכ"ל האגף רפי סדן ואיש הפרויקטים ציון לנקרי, וכן צוות המשימות באגף להתאגדות עובדים. בכל מפגש עם עובדים ישתתפו גם יו"ר המרחב הרלוונטי לאותו אזור ומזכירי האיגוד המקצועי.

הפרויקט החל היום בביקור במרחב אשדוד, בהובלת היו"ר חיים שייב. נציגי ההסתדרות ביקרו את עובדי בית החולים אסותא, עיריית אשדוד, דואר ישראל, בית הדין הרבני, שירות התעסוקה, המכס, מסוף חברת אוברסיז, יהודה פלדות, פקר קרית מלאכי, פרונרי ישראל (גלידות נסטלה), דפוס המקור ביבנה ומפעל אקרשטיין.