ההסתדרות אישרה לעובדי בזק לנקוט בצעדים ארגוניים

ההסתדרות אישרה לעובדי בזק לנקוט בצעדים ארגוניים

אלפי עובדי בזק יחלו לנקוט בצעדים ארגוניים, לאחר שחברי דירקטוריון החברה החליטו שלא לאשר את ההבנות אליהן הגיעה ההנהלה עם נציגות העובדים

ההסתדרות אישרה לעובדי בזק לנקוט בצעדים ארגוניים ומגבה אותם במאבקם על ביטחונם התעסוקתי והכלכלי. זאת נוכח החלטת חברי דירקטוריון החברה שלא לאשר את ההבנות אליהן הגיעה ההנהלה עם נציגות העובדים. 

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר: "חברת בזק היא ספינת הדגל של ענף התקשורת במדינה ומערכת יחסי העבודה הטובים בה שימשה תמיד כמקור לגאווה. אני מצר על כך שחברי הדירקטוריון לא אישרו את החלטת ההנהלה ולא הביעו תמיכה בלתי מסויגת בשמירה על זכויות עובדי בזק המסורים. ההסתדרות תעמוד כמו תמיד מאחורי ארגון עובדי בזק ותתמוך בכל עובדי החברה". 

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי, מסר: "לא יעלה על הדעת שארגון עובדים מגיע להבנות עם הנהלת חברה בעניין הביטחון התעסוקתי של עובדיה לאחר רכישת שליטה, והדירקטוריון לא מאשר זאת. עובדי בזק מרגישים שהחברה הולכת לקראת שינויים מרחיקי לכת שרוכשי גרעין השליטה מתכננים לבצע בתרבות העבודה בחברה, לרבות צמצום כוחה של העבודה המאורגנת, פגיעה בביטחון התעסוקתי של העובדים ופגיעה באיתנות הפיננסית של בזק. לא נסכים לכך ונעמוד מאחוריהם".

יו"ר ועד עובדי בזק, שלמה כפיר, ציין: "ארגון עובדי בזק עומד על כך שיובטחו האיתנות הפיננסית של החברה, שמירה על זכויות עובדיה על ידי הארכת הסכמי העבודה הקיבוציים ושיתוף העובדים בפירות החברה".

בית ההסתדרות בתל-אביבבית ההסתדרות בתל-אביב