הסכם קיבוצי ראשון לנהגים בקבוצת גדות

הסכם קיבוצי ראשון לנהגים בקבוצת גדות

תוקף ההסכם ארבע שנים והוא משפר את תנאי התעסוקה והרווחה של הנהגים, לרבות שיפורים בשכר בהתאם לוותק ובימי הבראה

בבית ההסתדרות בחיפה נחתם הסכם קיבוצי ראשון לעובדי אגף הנהגים בקבוצת גדות. תוקף ההסכם ארבע שנים והוא משפר את תנאי התעסוקה והרווחה של הנהגים, לרבות שיפורים בשכר בהתאם לוותק, בימי הבראה, ביגוד ועוד.     

קבוצת גדות פועלת בתחום הניהול והתפעול בשרשרת אספקה של כימיקלים, משרדי ההנהלה ממוקמים בנתניה ולחברה יש מסוף בחיפה.  

בין עיקרי ההסכם: מענק פרישה שיינתן לעובדים שיוצאים לגמלאות, מענק בטיחות ומצוינות אשר יינתן מדי רבעון וייקבע בשיתוף ההנהלה והוועד, העלאה בשיעור דמי ההבראה, קרן השתלמות, מענק חתימה, יום גיבוש שנתי במימון ההנהלה אשר תוכנו ייקבע במשותף עם הוועד ומכסת ימי שמחה (אירועים משפחתיים).  

במעמד החתימה על ההסכם נכחו: יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי, מ"מ יו"ר המרחב ויו"ר אגף מנהל וכוח אדם יעקב גבאי, ממונה תחבורה ותעשיות ביטחוניות בהסתדרות במרחב חיפה דוד לוי, מזכיר האיגוד המקצועי יובל מושקוביץ, היועץ המשפטי של ההסתדרות במרחב חיפה אדמונד יונה, וחברי ועד הפעולה מאיר אדרי, ולדימיר רטושני ושלום בוחבוט.

את הנהלת גדות ייצגו מנכ"ל החברה עופר לינצ'בסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש הילה בן דוד, סמנכ"ל התפעול עופר רז, מנהל חטיבת הובלה יפתח גולד והיועץ המשפטי אבי קורדובה.

יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, משה מזרחי, מסר: "אני מתרגש לראות את הדרך והאכפתיות. סוד ההצלחה במשא ומתן, כשמצליחים להגיע להבנה ודיבור מתוך כבוד הדדי ואכפתיות. אני מוריד את הכובע בפני כל הצדדים על הבגרות, הבשלות וההבנה לצרכים של כולם. ההסכם הזה בהחלט משקף את ההבנה והרצון של כולם לשים את החברה והעובדים בראש סדר העדיפויות".

הממונה על התעשייה הביטחונית ותחבורה בהסתדרות במרחב חיפה, דוד לוי, מסר: "אחרי הפגישה הראשונה של הוועד וההסתדרות עם נציגי ההנהלה, יצאנו בהרגשה שיש רצון להגיע לפתרון והסכמה ושטובת העובדים והמפעל חשובה לכולם. זה מה שסייע לבנות את הסכם העבודה הזה, בשיתוף פעולה מלא". 

מנכ"ל גדות, עופר לינצ'בסקי, מסר: "בתהליך הזה למדתי לראשונה על שיתוף פעולה עם ועד העובדים וההסתדרות. יש הרגשה שלעובדים אכפת ממקום העבודה וכשאכפת אפשר לפתור כל בעיה. הנהלת המפעל מעריכה את המאמצים של הוועד וההסתדרות. אני שבע רצון מהסכם זה ומאחל בהצלחה לכולם.

חבר ועד הפעולה של נהגי גדות, ולדימיר רטושני, מסר: "ההרגשה היא שיש כבוד והערכה הדדית, ואני מקווה ומאמין שההסכם ישפר את תנאי העבודה שלנו".

חבר הוועד מאיר אדרי, מסר: "ניהלנו מו"מ בהידברות ובשיח תרבותי ומכבד, כשאנחנו רואים לנגד עינינו את טובת החברה ואת טובת העובדים. כולי תקווה לארבע שנים טובות ופוריות, לחברה ולעובדים".