יו"ר ההסתדרות ערך פורום בנושא עתיד עובדי הבנקאות בעידן הדיגיטלי

יו"ר ההסתדרות ערך פורום בנושא עתיד עובדי הבנקאות בעידן הדיגיטלי

  יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, הנחה את חברי הפורום להגיש המלצות בסוגיות כמו: האם צפויה ירידה ניכרת במספר העובדים בענף הבנקאות, בשל המעבר לשירותים דיגיטליים ומהן דרכי ההתמודדות עם השינויים הללו?

פורום בנושא עתיד עולם העבודה בעידן הדיגיטלי והשפעתו על ענף הבנקאות, נערך היום בלשכת יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד. השתתפו בו יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, מנהל חטיבת עובדי הבנקים וחברות האשראי, עו"ד מנחם מליק, וכן ראשי וחברי הוועדים של רוב הבנקים בישראל.

יו"ר ההסתדרות בר-דוד, הנחה את חברי הפורום להגיש המלצות, בין היתר, בסוגיות הבאות: האם צפויה ירידה ניכרת במספר העובדים בענף הבנקאות, בשל המעבר לשירותים דיגיטליים, מהן דרכי ההתמודדות עם השינויים הללו, וכיצד מתמודדים עם הנושא במדינות שונות בעולם? הפורום יתכנס שוב להמשך דיונים בנושא.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, אמר: "ענף הבנקאות במדינת ישראל הוא מהחזקים ביותר בעולם ואת עוצמתו ניתן היה לבחון במשברים השונים לאורך השנים. מטרת הפורום לייצר שיח לסוגיות שאיתן מתמודדים הבנקים היום בכל הקשור לשירותים הדיגיטליים. הפורום חשוב מאוד לעולם העבודה העתידי ומייצג את כלל הבנקים בישראל".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, גיל בר-טל, אמר: "אני מברך על הקמת הפורום, אשר מהווה צעד חשוב בהיערכות שלנו לקראת הדיגיטציה והשפעתה על ענף הבנקאות. הקידמה לא תפתיע אותנו, נוביל אותה בעצמנו".

מנהל חטיבת עובדי הבנקים וחברות האשראי, עו"ד מנחם מליק, אמר: "העולם הפיננסי עובר בתקופה זו שינויים דרמטיים אשר ישנו את פניה של הבנקאות המסורתית. במסגרת ההיערכות לשינויים אלו, הקמנו היום פורום חשיבה בהשתתפות יושבי ראש ועדי העובדים בחטיבת הבנקים והאשראי, אשר יפעל לייצר פתרונות יצירתיים ועמדות מגובשות בכל הנוגע לאתגרים של העידן הטכנולוגי החדש".