הסכם קיבוצי חדש ברכבת הקלה בירושלים

הסכם קיבוצי חדש בחברת קונקט המפעילה את הרכבת הקלה בירושלים

כ-110 עובדי החברה, רובם נהגים, ייהנו מתנאי הסכם קיבוצי חדש שיגדיל את שכרם ב-7%-11%. בנוסף יחולק לעובדים מענק חתימה בגובה 2,000 שקל ויוגדלו ההפרשות לקרנות ההשתלמות שלהם. יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל: ״ההצלחה של הרכבת הקלה בירושלים מגיעה מהאנשים שלה - העובדים והמנהלים. אמשיך ללוות באופן אישי את העובדים בהווה ובעתיד״  

ההסתדרות במרחב ירושלים וחברת קונקט המפעילה את הרכבת הקלה בעיר, חתמו על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם יהיה תקף לשלוש שנים ומהווה תוספת להסכמים שכבר נחתמו בחברה בשנים 2012 ו-2015.

כחלק מסעיפי ההסכם נקבע כי השכר השעתי של העובדים יגדל בכחמישה שקלים, ובסך הכל בתקופת ההסכם יעלה שכר העובדים בשיעור ממוצע של 7%-11%. עוד כחלק מההסכם יגדלו ההפרשות לקרן השתלמות ב-2.5%, שווי השי שי לחג יעלה ב-100 שקל ויחולק מענק חתימה של כ-2,000 שקל לכל עובד.

בחברת קונקט, המפעילה את הרכבת הקלה בירושלים מזה שמונה שנים, מועסקים כ-110 עובדים עליהם יחול ההסכם – רובם בתפקידי נהגים והשאר בתפקידי בקרה, הדרכה ושירות לקוחות.

ההסכם נחתם בין יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל ומנכ"ל קונקט ערן שכטמן. את המו"מ להסכם ליוו מרכז אגף תעשייה במרחב ירושלים דוד מור יוסף, מזכיר איגוד מקצועי במרחב ירושלים דורון אדר, יועמ"ש המרחב עו"ד אורנה נבון כהן, יו"ר ועד העובדים אבי גבאי וחברי הוועד מאיר משעלי, נידאל אטרש, רותם אסרף וארתור לחמן.

יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל, בירך במעמד ההסכם ואמר: ״ההצלחה של הרכבת הקלה בירושלים מגיעה מהאנשים שלה - העובדים והמנהלים. אני שמח ומברך על כך שלאחר פגישות רבות הצלחנו לגשר על הבעיות וחתמנו על הסכם ראוי ומאוזן. אמשיך ללוות באופן אישי את עובדי הרכבת הקלה בירושלים - בהווה ובעתיד״.

יו"ר ועד העובדים אבי גבאי: "עובדי הרכבת שמחים ומברכים על חתימת ההסכם. באמצעות בגרות ואחריות הצלחנו להתגבר על המכשולים שבדרך והגענו להבנות ולהסכם מצוין. נאחל המשך שיתוף פעולה בין הצדדים למען המשך הצלחת החברה".

מעמד חתימת ההסכםמעמד חתימת ההסכם