הסכם חדש מגדיל את רכיב אחזקת הרכב לעובדים באל על

הסכם חדש יביא להגדלת רכיב אחזקת הרכב לעובדים באל על 

יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, בליווי ממונה חטיבה ארצית אל על באיגוד עו"ד רועי בליטנטל, חתמו היום על הסכם החל על למעלה מ-130 עובדות ועובדי "דור ביניים" המועסקים בחברת אל-על. ההסכם מביא לעלייה של עד מאות שקלים בסכומים המשולמים לעובדי "דור ביניים" בחברה בגין רכיב אחזקת רכב, בהתאם לנתוניו האישיים של כל עובד. ההסכם נחתם גם על ידי יו"ר מועצת עובדי אל על שרון בן יצחק וחברי המועצה.

ההסכם, שחל רטרואקטיבית מתחילת 2019, אף מבטיח כי אם בעתיד יועלו הסכומים המשולמים בגין אחזקת רכב בהתאם להוראות התקשי"ר, תחול העלאה נוספת זו גם על סכומי רכיב "אחזקת הרכב" המשולמים לעובדי "דור ביניים" באל על.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי בירך על חתימת ההסכם ואמר "אנו שמחים להמשיך במגמה של צמצום הפערים בחברה בכלל ובאל על בפרט. ההסתדרות כבית של העובדים בישראל תמשיך לפעול למען שיפור תנאי כל העובדים והבטחת זכויותיהם".

יו"ר מועצת העובדים שרון בן יצחק מסר: "מועצת עובדי אל על פועלת ותמשיך לפעול ללא הפסקה למען חיזוק מעמד עובדי החברה ושיפור תנאי העסקתם. אני גאה בהסכם המשפר את שכרם של העובדים המשתייכים למעמד 'דור ביניים' במגזר המנהלי, ומודה לחברי נציגות העובדים שעמלו למען השגת ההסכם, וכן ליו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות עו"ד אבי אדרי ולממונה חטיבת אל על בהסתדרות עו"ד רועי בליטנטל, וכן ליועצת המשפטית של נציגות העובדים עו"ד יפעת גירון, שעמלו וטרחו למען השגת ההסכם באופן המיטיב ביותר. הריני מאחל המשך שיתוף פעולה פורה בין הצדדים, למען רווחתם של כלל העובדים". 

אבי אדרי (משמאל) ורועי בליטנטלאבי אדרי (משמאל) ורועי בליטנטל