הסכם קיבוצי חדש לנהגי שיכון ובינוי-סולל בונה

הסכם קיבוצי חדש לנהגי שיכון ובינוי-סולל בונה

ההסכם כולל עדכון שכר, תוספת ותק של 1.22% לכל שנה ותוספת 2.5% לשעת הפרמיה. יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי: "מדובר בעבודה קשה ביותר ואין שמחים מאיתנו לפעול לשיפור תנאי העסקת העובדים"

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, חברת שיכון ובינוי-סולל בונה תשתיות (פיתוח וכבישים) בע"מ וועד נהגי עובדי החברה, חתמו היום על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם רלוונטי לכלל נהגי החברה ותוקפו רטרואקטיבית מינואר 2019 ועד סוף 2021. סולל בונה היא הזרוע הקבלנית בקבוצת שיכון ובינוי.

בגיבוש ההסכם היו שותפים: יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, הממונה על החטיבה הארצית באיגוד ענבל סופרו, עו"ד גלי שטיינברג מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי, וועד נהגי החברה בראשות יו"ר הוועד אהרון שרביט.

בין עיקרי ההסכם: שכר הנהגים החודשי יתעדכן בתוספת של 100 שקל מעל שכר המינימום והנהגים אף יהיו זכאים לתוספת ותק קבועה של 1.22% לכל שנת ותק. יקבלו תוספת של 2.5% לשעת הפרמיה וכן יהיו זכאים לתוספת שנתית קבועה של 1.22% לשעת הפרמיה. כמו כן, לאחר למעלה מעשור יבוצע חישוב חדש להפחתת הפרמיה משכר הנהגים, כך שההפחתה תתבצע בגין ימי עבודה בלבד.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, ברך את השותפים בגיבוש ההסכם ואמר: "מדובר בעובדים שמבצעים עבודת נהיגה מהקשות ביותר ואין יותר שמחים מאיתנו לפעול לשיפור תנאי העסקתם".

יו"ר ועד נהגי שיכון ובינוי-סולל בונה, אהרון שרביט, אמר: "אני שמח על ההסכם המוגמר שנחתם לשביעות רצוננו ובהתאם לדרישותינו. אני מודה לכל הצדדים על שיתוף הפעולה, לנציגה שלנו ענבל סופרו, וכן למשאבי אנוש ולחשבת השכר בחברה".

מעמד חתימת ההסכםמעמד חתימת ההסכם