עובדי חברת הסליקה ERN התאגדו בהסתדרות

עובדי חברת הסליקה ERN התאגדו בהסתדרות

החברה עוסקת בפתרונות סליקת המחאות לעסקים. העובדים מבקשים לשפר את תנאי העסקתם, על רקע חתימת הסכמים קיבוציים רבים במגזר הפיננסי

עובדי חברת ERN העוסקת בפתרונות סליקת המחאות לעסקים, השלימו את התארגנותם בהסתדרות, לאחר שמחציתם חתמו על טפסי הצטרפות לארגון. העובדים מבקשים לשפר את תנאי העסקתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי, על רקע חתימת הסכמים קיבוציים רבים במגזר הפיננסי, לאחרונה, בין היתר בחברות אשראי, בנקים וביטוח.

חברת ERN מונה כ-200 עובדים ומשרדיה ממוקמים בתל אביב. היא נמצאת בבעלות חלקית של חברת מנורה מבטחים. עובדי מנורה מבטחים מאוגדים בהסתדרות.  

מהאגף להתאגדות עובדים בהסתדרות נשלח מכתב למנכ"ל חברת ERN, אשר עדכן על הצטרפות העובדים להסתדרות ועל מינוי ועד פעולה מקרב העובדים. באגף להתאגדות קראו להנהלה להיכנס למשא ומתן פורה ומהיר עם ההסתדרות ועם ועד הפעולה, שיתרום להצלחת החברה והעובדים כאחד. מהלך ההתארגנות של עובדי ERN מלווה על ידי רכז ההתאגדויות טל בורשטיין.   

גולן אשר מוועד הפעולה, מסר: "אנו, עובדי ERN, בחרנו להרים את הכפפה ולהתאגד, כדי להשמיע את קולם של העובדים, לדאוג לרווחתם, לשפר את תנאיהם הסוציאליים ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי אשר התערער לאחרונה. אנו מאמינים שעובדים מאושרים יוצרים חברה צומחת, ולשם פנינו".