עובדי העמותה לפנאי וקהילה בבאר יעקב התאגדו בהסתדרות

הרקע למהלך: רצון העובדים לשפר את תנאי עבודתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי *** יו"ר ההסתדרות במרחב ראשון לציון, זורי מזרחי, קרא להנהלת העמותה לפתוח במו"מ להסדרת זכויות העובדים בהסכם קיבוצי: "העובדים בעמותה, האחראים לעשייה הענפה למען כל תושבי המועצה, מימשו את זכותם להתארגנות מתוך רצון להפוך לשותפים מלאים בהחלטות הנוגעות לעתידם"

כ-180 עובדי העמותה לפנאי וקהילה, המצויה בשליטת המועצה המקומית באר יעקב, התארגנו בהסתדרות והוקם ועד פעולה בעמותה, כך הודיעה אמש (א') יו"ר הסתדרות המעו"ף במרחב ראשון לציון עו"ד אילנית רגב, למנכ"לית העמותה שירלי דרי, לאחר שלמעלה משליש מהעובדים כבר חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות.

העמותה לפנאי וקהילה בבאר יעקב מנהלת את כלל פעילויות התרבות במועצה ומציעה לתושבי האזור העשרה חווייתית בתחומי הפנאי, האומנות והספורט.  בנוסף לכך, העמותה מפעילה פעילויות למען צעירים ונוער, חוגים ומסגרות לגיל הרך. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים על רקע רצונם של עובדי העמותה לשפר את תנאי עבודתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי.

יו"ר ההסתדרות במרחב ראשון לציון, זורי מזרחי, קרא להנהלת העמותה "להכיר בהתארגנות העובדים כחוק ולפתוח בהליך המו"מ להסדרת זכויות העובדים בהסכם קיבוצי". מזרחי בירך את העובדים וציין גם כי: "העובדים בעמותה, האחראים לעשייה הענפה למען תושבי המועצה, מימשו את זכותם להתארגנות מתוך רצון להפוך לשותפים מלאים בהחלטות הנוגעות לעתידם".