מאז הקמתה, וכבר למעלה ממאה שנה, ההסתדרות פועלת כדי לחזק את מעמד העובדים והגמלאים בישראל. לצד הפעילות הענפה בתחום האיגוד המקצועי, ההסתדרות מעניקה לחבריה סל שירותים רחב ומגוון שנוגע כמעט בכל תחומי החיים. מנגישות להשכלה דרך קידום אורח חיים בריא ועד מפעלי תרבות ופנאי, אנו ממשיכים לפתח מוצרים שמעניקים לכל אחת ואחד מכם ערך מוסף, גם מחוץ למקומות העבודה.
אחד המערכים הוותיקים שההסתדרות מפעילה לרווחתכם הוא רשות ההסתדרות לצרכנות, שתפקידה למנוע עוולות ולהגן עליכם כצרכנים. פעילות הרשות כוללת קידום חקיקה רלוונטית, ביצוע סקרים, בדיקות שטח ותחקירים השוואתיים, טיפול בתלונות בנושאי צרכנות וסיוע במיצוי זכויות. עשרות נציגי הרשות פזורים במרחבי ההסתדרות ברחבי הארץ, ועומדים לרשותכם גם במוקד המידע והשירות שלנו.
נפגעתם מבית עסק? מרגישים שנהגו כלפיכם בחוסר הגינות? רוצים להתייעץ איתנו כדי לוודא מה בכל זאת אפשר לעשות? יש לכם כתובת: חייגו *2383 או צרו קשר באמצעות האפליקציה.
בימים שבהם ההסתדרות ממלאת תפקיד מוביל במאבק נגד יוקר המחיה, רשות ההסתדרות לצרכנות היא ערוץ נוסף שנותן כלים להתמודדות יעילה יותר עם המצב הנוכחי. מדריך זה יעזור לכם לקבל מידע אמין, נגיש ועדכני על הזכויות שלכם כצרכנים.
יחד איתכם ולמענכם, נמשיך למנף את עוצמת ההסתדרות כדי לחזק
את החברה הישראלית.
בברכה,
ארנון בר-דוד
יו"ר ההסתדרות